början på slutet

Idag är det dags. Idag visas dubbelavsnittet, det sista avsnittet i historien Veronica Mars. Vi är många som kommer gråta floder. Det kommer skapa stor tomhet att veta, att efter idag så kommer inga nya avsnitt. Visserligen så är jag fortfarande inte helt övertygad om att det är helt kört. CW kallar det för "season finale" och inte "series finale". Och vi vet att de var väldigt intresserad av FBI formatet som Rob har presenterat. Och datumet den 15 juni känns därför fortfarande lite magisk. även om det är att greppa efter grässtrån (haha finns det verkligen ett uttryck som är så.. eller hittade jag precis på det.. ) så gör jag det med hela handen och så ofta jag kan. Jag och miljoner med mig hoppas och kämpar för att behålla kvar Veronica Mars för en sista säsong. För mer begär iallafall inte jag. Jag skulle önska 7 säsonger till, men att bara få en sista, ett avslut, skulle kännas som en enorm vinst. På så sätt kan CW vinna på att "lura" oss såhär. De blir hjältar om de bestämmer sig för att inte lägga ner den.

image75image76image77image78


image79image80image81image82

Fantastiska ikoner lånade av www.veronicamars.se/extra/ikoner.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0