Beverly hills 90210

image28
Det är ändå härligt att Beverly hills 90210 ÄNTLIGEN kommit på DVD. Visserligen bara första säsongen än, men säsong 2 kommer i sommar och sedan borde ju de andra följa på också. Jag började se serien när jag var typ 10 år så jag följde den under några år. :) Den var ju helt klart som bäst de första säsongerna. När Brenda försvann försvann ju lite av magin, men jag fortsatte att följa den stenhårt. Så jag kommer heltklart att samla på mig alla säsongerna på DVD så jag och syrran äntligen kan kassera alla 100talet videroband med gamla avsnitt inspelade. Det kanske kan hjälpa mig lite i att hålla ordning eftersom Maja älskar att dra ut dem ut skåpen.

"Hey babe.. looking good. Real good babe" Ett härligt citat :D Någon som minns när och vem? Få se om det finns några andra BH fanns ute i Sverige fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0