Vad ligger under sängen?

I natt vid 3 snåret vaknade jag av att jag hörde Maja gny i sitt rum. Jag gick som vanligt och skulle kolla om det bara var nappen hon ville ha eller om hon var ledsen. Men när jag kom in i hennes rum så hittade jag henne inte. Nyvaken och med lite suddiga linser (dygnet runt linser, superbra, men ibland lite suddigt när man precis vaknat) så fattade jag ingenting. Jag hörde henne, men kunde inte se henne... Jag tittade i sängen och runt den, och till slut förstod jag... Tjejen har krupit in UNDER sängen! Först ville hon inte komma ut, men när jag väl fick ut henne tog jag med henne in till våran säng och hon sov som en stock till 7 i morse. Fatta hur skumt det var. Visste inte riktigt vad jag skulle göra. Varför i hela friden hade hon krupit in under sängen?? Knasiga barn!

Idag är det premiär för Veronica Mars säsong 3 på SVT kl 20.00, missa det inte! :D 


image125
Avsnittsbild ifrån 3.01 - Welcome wagon

Kommentarer
Postat av: Karin

När jag var liten "rymde" jag - in under sängen. Fast till skillnad från Maja så somnade jag där. *skratt*
Hur har det gått med lägenheten?
*Pôss*

2007-06-16 @ 10:15:34
URL: http://dansflikkan.webblogg.se
Postat av: Kerstin

Hihihi, så sött!!! Minns att jag tyckte det var mysigt på något sätt att sova på lite..eh..udda platser när jag var mindre. Typ under sängar, vid fotändan, i klädkammaren... :-D Brorsan lade sig uppepå byrån en gång. Sjukt.
ni är förresten SÅÅÅÅ välkomna - wiiiiiiiii!!! Åh vad läskigt roligt, kan inte fatta att vi kanske får SES!!! Stor stor KRAM!!!

2007-06-24 @ 07:27:36
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Kerstin

Tusen tack för senast stumpan - SÅ roligt att träffa dig och din fina familj!!! Synd bara att inte B var hemma... :-( Men det blir fler gånger! Undrar just vad ni sysslar med en dag som denna?? Själva skall vi på kalas, ettårsparty, he he. :-D Känns lagom med tanke på att jag är dödligt trött. Stor stor kram - hoppas resan hem gick okey och att Maja inte kräktes igen... ( gudomligt söt är hon! )

2007-06-30 @ 09:55:31
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0