The perfect one

Fortsätter att skapa rekord, 16 st unika besökare igår. YieeHaa! ;)

Så har jag då hittat lägenheten jag bara VILL ha! tyvärr är grabben måttligt intresserad av att flytta över huvudtaget, och det förstärks av att vi måste byta bredband... ifrån 100 mb idag till typ... 8. *gråt* Den är helt nyrenoverad, precis så som jag själv skulle gjort. En trea visserligen, men med en rymlig klädkammare jag skulle göra till data/arbetsrum. Vem behöver fönster när man sitter vid datorn?! Den är på markplan med en stor altan och gräsmatta (som tillhör föreningen så man har inget eget ansvar för klippandet ^^) både på framsidan och baksidan. 5 minuter till pendeln och kungsbacka city. oooh ju mer jag skriver desto mer vill jag bo där. Jag och A ska diskutera saken på allvar ikväll så ska jag ringa mäklaren imorgon. Hoppas inte han sålt den bara om vi nu bestämmer att vi vill ha den. Då kommer jag gråta. Är en sak om Andreas verkligen inte vill, då kan jag acceptera det. Men om han vill och den redan är såld, Urgh.

Stackars A har skadat sig idag. Sitter nog på sjukhuset fortfarande eftersom han inte ringt än. Fick ett jack under ögat av vad jag tror var en markis... kan ha hört fel. Tycker synd om iallafall.

Det tristaste med att blogga på jobbet är att man inte har massa roliga bilder att lägga upp. Man har tiden, men inte bilderna. Hemma har man bilderna, men inte tiden. Får lägga över dem på ett usb minne och ta med dem hit helt enkelt. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller alla mina två tummar för att ni ska få lägenheten - och att även A vill flytta. *Kramar*

2007-06-13 @ 18:08:03
URL: http://www.dansflikkan.webblogg.se
Postat av: Magdalena

Ska titta på den idag igen så jag håller också tummarna. Först för att Andreas ska vilja ha den och sedan att den inte går upp för mycket så att vi faktiskt kan köpa den. :D *KRAMAR*

2007-06-14 @ 16:29:11
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0