W o W

Insåg att jag aldrig skrivit ett inlägg om Wow. Lite konstigt då det ju ändå är en rätt stor del av mitt liv. Jo jag vet, det kan låta lite sorgligt eftersom det är ett dataspel. Men det är faktiskt så väldigt mycket mer. :) Man lär känna så otroligt mycket människor, som man sedan kan träffa IRL också och då har man helt plötsligt nya vänner. Bara härom helgen var jag & A ute och träffade 5 andra som vi spelar med, otroligt roligt. Killar allihop såklart. Vi tjejer som spelar är lätträknade och jag kommer aldrig förstå varför... Ta t.ex. de här 5 grabbarna. Det är inte datanördar vi pratar om, iallafall inte i ordets riktiga (eller kanske klyshiga) bemärkelse, det är snygga otroligt trevliga killar som bara har som hobby att spela ett data spel. Killar älskar tjejer som spelar. Så flickor, vill ni ha ett raggningstips; köp WoW och börja spela, de kommer att flockas. ;) Själv har jag ju haft min A sen jag började så jag har aldrig kunnat prova det själv, men jag vet flera par som träffats via World of warcraft. image138

Sen vill jag egentligen inte säga till folk att börja, för gör man det så är det svårt att sluta. De flesta som börjar blir beroende och kan antingen hantera det eller inte. Kan man inte hantera det kan man, som med alla missbruk välja att drunka i det eller att ta sig ur. Jag känner folk som gjort både och. Själv känner jag att jag aldrig kommer att bli beroende på så sätt att jag försakar mitt riktiga liv. Och kan man som jag både spela och ha ett härligt liv så är det en otroligt rolig och social hobby.

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Makane

Där har ni mig. Titta och njut. ;) Kanske dock inte så mycket för folk som inte spelar då det mest är information om mig. Men för alla mer utseendeintresserade kan jag lägga upp lite screenshots när jag kommer hem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0