Tillbaka till verkligheten

Då var man tillbaka i verkligheten igen. Upp tidigt, gräsligt tidigt då jag lovat Fredrik att börja 7 hela denna veckan. Bläää. Det värsta var faktiskt inte att gå upp. Jag gick upp 5:50 och kom iväg mot tåget vid 6:10, men när jag pigg och glad kommer ner till KBA station så går det inget tåg. Tydligen går inte mitt kära Ö-tåg 24 varje timme längre, eller är det kanske sommaruppehåll?! Iallafall jag som var på stationen 19 över (4 minuter efter pendeln... *grrrr*) fick glatt vänta till nästa pendel 45. Var inte alls kul kan jag meddela. Hade ju kunnat ligga kvar och mysa med Maja i ytterligare en halvtimme.

Solen sken idag iallafall, fast det var lite för kallt. Och solen ser dessutom ut att ha försvunnit nu. Jag fick iallafall både sol och bad i Stockholm förra veckan. Härligt. Man har inte direkt blivit bortskämd med det den här sommaren. Stockholm var överhuvudtaget helt underbart. Perfekt sätt att spendera en veckas semester. Vi gjorde inte sådär jättemycket, men det var bara roligt, avslappnande och allmänt härligt.

Hade hoppats att lura med M&J till Hågelbyparken i fredags eftersom Date spelade där, men de var inte vidare sugna. Jag vet ju att det bara är min panik över att Henrik ska sluta som gör mig lite desperat. I övrigt har jag ju nästan överdoserat date på sista tiden. ^^ Det är iallafall tugnt att någon som varit i mitt liv i 9 år snart kommer att försvinna ur det.

har haft uppe de 2 gamla barnvagnarna på tradera under förra veckan och bägge blev sålda för tillräckligt mycket för att betala vagn nr 3 så det var ju bra. (alltså den var ju betald, men ni förstår...) Men då drar sig en av köparna ur. Hur kan man vara så dum att man budar om man inte har pengar? Den personen var dessutom den som envetet skulle ha högsta bud hela tiden. Bud är bindande så egentligen kan jag säkert kräva in pengarna, men vem orkar det?! Det står liksom överallt på tradera att bud är bindande och att man bara ska lägga bud om man verkligen är säker på att man vill ha det. Känns inte kul, men jag kommer ju lägga ett negativt omdöme på personen i fråga. Vad annars kan jag göra? Måste ju varna andra för att inte fler ska råka ut för det. Skräp! Den andra vinnaren verkar däremot jättebra och vi ska ses i veckan och lämna över vagn resp pengar. Skönt att bli av med en av dem iallafall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid trist när köpare gör så. Jag hade en köpare på en bok som aldrig hörde av sig

2007-07-30 @ 10:53:16
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: Nitsrek

Hej hjärtat!! Fiiin du blev i håret! Känner mig asdum som inte dök upp i K-backa som utlovat, men vi hann helt enkelt inte. Till att börja med stannade mamma o pappa längre än väntat i stugan, sedan kom mormor o morfar också ned samt två av mina kusiner. Vi tänkte då försöka hinna med er på vägen hem, mn då gick biljävelns sönder och allt blev skitstressigt eftersom jag skulle jobba mån till tis ( ngt som jag givetvis missade ). Suck. Planerar dock att sticka nedåt snart igen, kanske kan försöka hinna ses då??? Hoppas allt är ok på jobbet! Vi har fullt upp denna veckan, skall på 30-årsfest, hinna träffa folk man inte sett på hela sommaren ( varför blir det alltid så??? ), köpa presenter till folk som fyller år, jobba....etc. Puh. Stor kram från Seg och Trött

2007-07-31 @ 07:42:34
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0