Personligt



Namn:
Magdalena
Ålder: 26
Längd:  165,2 cm enligt en lasermätare på Universeum
Skostorlek: 36 på längden men 37 el ibland 38 på bredden. inte lätt att hitta bra skor. ^^
Hudfärg: blek efter en sollös sommar
Hårfärg: ljusbrun
Nationalitet: Svensk
Religion: kristen antar jag, men inte vidare troende sådan...
Dricker du?: Annars dör man... men jo även alkohol.
Röker du?: Aldrig. har feströkt i någon månad när jag var ung och dum. äckligt, farligt och ocoolt. :)
Använder du droger?: Aldrig ens testat faktiskt.
Bor: Kungsbacka, men sugen på att flytta iväg... typ Sthlm kanske?!
Antal syskon: 2, världens bästa systrar
Civil status: Gift

Kläder:

Var köper du helst dina kläder?: Blir väl mest H&M, Zara, Bik bok och JC.
Hur mycket spenderar du på kläder per månad?: hmm... någon tusenlapp blir det nog minst. Försöker behärska mig dock eftersom vi i höst kommer ha väldigt mycket mindre pengar att röra oss med när A börjar plugga.
Favoritmärke: Gillar Diesel & cheap monday...
Favoritfärg på kläder: Vit, brun, svart
Vad använder du för jacka?: jag är envist övertygad om att när det är sommar behöver jag ingen jacka!
Vad för skor använder du?: converse eller sandaler

Ditt rum: (tolkar detta som mitt SOVrum)

Stort, litet eller mittemellan?: mittemellan med alldeles för mycket saker
Tapetfärg: skum rosa/aprikos
Favoritmöbel: inte många möbler där så sängen antar jag. Gillar även vårt fina datorbord i massiv ek. :)
Vad finns i ditt rum?: Säng, databord, 2 stolar, byrå och garderober

TV: i vardagsummet en 42" platt tv
Video/DVD: DVD. vhs som för tillfället ej är inkopplad
Dator: en stationär och en bärbar
Stereo: lyssnar sällan på den längre eftersom Maja gjort sönder cd-delen och jag är ingen radiomänniska
Telefon: ja, en i köket
Vad gör du oftast i ditt rum?: hihi detta är inte anpassat för någon så gammal som jag märker jag.. sovrummet igen då... sitter vid datorn, sover , och diverse andra sängaktiviteter

Socialt:

Hur ofta festar du?: 2 ggr i månaden i snitt kanske.
Pub, krog eller diskotek?: Pub. Ibland är det kul att dansa ordentligt, men gillar mer att sitta och snacka och dricka
Senaste konserten du var på: Räknas Date? Isåfall i förrförra veckan. Annars.. hm.. alldeles för länge sedan... Kan ha varit Ron Sexsmith i Sthlm i höstas
Dansar du mycket?: till date, absolut. I övrigt någon gång då och då

Har du någonsin?

Gråtit över en pojke?: många gånger
Gråtit över en flicka?: Skulle väl vara mamma då...
Ljugit för någon?: det har allt hänt
Varit i slagsmål?: Näpp
Blivit arresterad?: inte det heller

Vem?

Älskar du?: Andreas, Maja, min övriga familj och mina vänner
Avskyr du?: inte någon specifik person tror jag..
Stör du dig på?: oj alltför många
Delar du flest minnen med?: Min familj; pappa och mina systrar
Gosar du med?: A & Maja
Förutom du brukar sova i din säng?: A (& Maja på mornarna)

Sista personen som?

Sov i din säng: A & Maja
Såg dig gråta: Andreas
Fick dig att gråta: det skriver jag inte här..
Du spenderade en natt med: min make såklart. ^^
Du gick på bio med: Andreas, Mel & Per tror jag
Du gick ut på stan med: ut och festa?! eller shoppa?! var väl säkert Mel & Marie
Skrek på dig: Oj minns inte senast någon skrek på mig.
Skickade ett e-mail till dig: min kollega i sthlm
Du pussade: Andreas i morse

Har du någonsin?

Sagt "jag älskar dig" och menat det?: oh ja
Haft en påhittad vän?: inte längre, men jag hade när jag var liten
Bråkat med dina föräldrar?: väldigt väldigt sällan
Bråkat med en kompis?: ja men det var längesen
Varit i Afrika?: tyvärr nej
Varit i Asien?: mmmm JAPAN!!! LOVE LOVE LOVE!
Varit i Europa?: ja, de flesta västländer tror jag.
Varit i Nordamerika?: jajamen, hade inte sagt nej till en tripp snart igen
Varit i Sydamerika?: tyvärr inte

Antingen eller:

Sommar eller vinter?: Sommar!
Vår eller höst?: VÅR!
Social eller antisocial?: Social !
Killar eller tjejer?: Beror på vad man ska ha dem till. ^^
Randigt eller rutigt?: randigt tror jag..

Favoriter:

Mat: hamburgare av alla de slag är en höjdare. Annars italinenskt.
Dryck: vatten, öl, pommac
Årstid: vår
Månad: maj
Dag: fredagar tycker jag mycket om
Rum: vardagsrum tror jag
Musik: hatar alltid den frågan... lyssnar på så mycket, t.ex. date, david bowie, johhny cash, the ark, moneybrother, jakob hellman osv osv osv
Färg: vit, brun, svart, grön
Parfym: elizabeth arden, green tea
Sport: fotboll givetvis

De senaste 48 timmarna har jag?

Skrattat: ja igår när jag såg en rolig film
Gråtit:
Sjungit: jämt och ständigt
Köpt något: hmm... tveksamt faktiskt
Sagt att du älskar någon: ja till Andreas och Maja
Träffat någon ny: på tåget möjligtvis ^^
Pratat med någon: eh.. jo... 2 dygn... vore väldigt sorgligt annars
Pratat i telefon med någon: jo annars skulle jag inte klara mitt jobb.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: mm
Pussat någon: Japp
Kysst någon: jajamen

Övrigt:

Husdjur: dammråttor?!
Färdmedel: Cykel eller vår volvo
Vad har du i din jackficka just nu?: använder ju ingen jacka!
Vad är du beroende av?: bra musik, skräpmat lite grann tror jag, att träffa människor jag tycker om.
Har du ett jobb?: mm
Tycker andra att du är attraktiv?: ja
Vad är du rädd för?: döden, läskiga insekter
Sover du med gosedjur?: nä det var längesen
Vilken var senaste boken du läste ut?: Harens år
Vad är det första du tänker när du vaknar?: näääj inte än!
Värsta känslan enligt dig: saknad efter någon man vet att man aldrig kommer träffa igen
Är du kär i någon?: mm min underbara make

Lista lånad av http://twohundreddegrees.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj där hade man att läsa

2007-07-31 @ 02:01:47
URL: http://mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0