orkeslös

Hmm har slarvat bort sladden så jag kan inte lägga in bilderna i datorn. :( Ska se om jag hittar den under kvällen.

Så var vårt 3 dagars datemaraton över. Det var synd att de 3 kvällarna var på rad och inte utspridda över den tiden som Henrik är kvar... Men det var roliga kvällar. Liseberg var den segaste, men samtidigt var det där som det gick att dansa mest och jag fick filmat lite också. Bevarat det för eftervärlden. :) Dessutom var familjerna med och det var jättekul att se Henriks lilla igen, men jäklar vad jag saknade Maja, de är ju helt jämngamla... Marie (Lindberg) var ju där också och det var kul att prata med henne och berömma henne för hennes underbara skiva. :)

Kvällen i Åsa igår var rolig på sitt sätt. Omöjligt att dansa på dansgolvet så det blev till att stå och kolla och lyssna mest. Njuta av Henrik så mycket man kunde. Anders var fortfarande sjuk så Henrik fick sjunga det mesta igen, vilket var underbart tyckte jag, men Henrik tyckte själv det var lite jobbigt att sjunga låtar han aldrig gjort innan. ^^ Sorgligt som tusan när vi sa hej då och inte visste om vi kommer ses igen. Visserligen sa han att "vi kommer ju ses igen ändå", men när och hur det skulle bli... det kan man ju undra. Jag önskar honom all lycka iallafall med vad den än blir, och nej Henrik, du kommer aldrig behöva ta jobb på McDonalds.. ;)

Känt mig helt slutkörd idag. Totalt utmattad och energilös. Beror nog på mycket olika grejer... hoppas jag känner mig bättre imorgon. Ska bli skönt med en veckas semester och att ta med Maja upp till Sthlm med M & J. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0