ny frisyr

Så var jag och klippte mig igår då ja... Blev hur nöjd som helst! Tyvärr ligger bilderna i kameran och jag har ingen sladd på jobbet. Sov ju hos Jesse i natt också.. Men imorgon ska jag nog kunna få in dem så ni får se. ;)

Blev lite orolig när hon hade klippt "färdigt" för min lugg såg ut som hej kom och hjälp mig ungefär. jag tänkte i mitt stilla sinne "oj, kan hon inte rädda den (efter min egna klippning) bättre än såhär?!". Då frågar frisören vad jag tycker om luggen...
jag: "hrm... jo.... den är ju... ehrm..." med ett ganska förtvivlat uttryck i ansiktet
hon: "..ganska kompakt" fyller hon i med
jag lättad: " ja precis!!"
hon: "tycker jag med, men de finns ju de som vill ha den så."

Så efter några snabba klipp är den tunnare och mycket mycket snyggare. Skönt. Så nu kan jag inte låta bli att titta i speglar och fönster så ofta jag kan, och gå och känna på det. Härligt! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

När får man se frillan då :)

2007-07-22 @ 14:57:52
URL: http://mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0