japansk sallad

*mums* nyss tillbaka ifrån lunchen. hade ingen mat med mig idag (har varit såå duktig hela veckan och haft med rester från gårdagens lagade middag eller nygjord sallad) så jag tänkte gå till lunchstället som ligger här. Bra mat, men känns väldigt fet... Och i min nya ät nyttigare, röra mer på mig och gå ner i vikt anda så stämmer det inte riktigt. Men det fick duga idag... tänkte jag. Men ödet ville annorlunda. När jag kommer dit hör jag ett väldigt sorl en trappa upp. Det visar sig att kön går igenom hela stället och ut i hallen utanför. Eftersom det är lite små ont om plats så bestämde jag mig för att gå därifrån.. Men vart skulle jag gå? Dividerade på om jag skulle orka ta mig till Mölndal centrum (jobbar ju i ett trevligt industriområdet.. :/), men nej ett besök på statiol fick det bli efter en lockande affish om sallad, minibaugette och valfri 50 cl dryck för 55.- När jag kom in hittade jag dessutom en Japansk teriyaki sallad och efter mitt tidigare inlägg idag kunde jag inte låta bli. Den var god och jag blev mätt. Dessutom kändes den nyttig och lätt. :)

Jag har glömt av vad det var jag skulle blogga om egentligen.. och nu måste jag ut i hallen och ta emot post...

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktigt att äta nyttigt. Jag försöker oxå

2007-07-06 @ 19:20:24
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: Karin

Ja, vi får försöka fixa så att vi kan ses framöver, tycker jag. Det är ju för farao...sex år sen du var upp till mig! :-/

2007-07-06 @ 21:17:22
URL: http://www.dansflikkan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0