inspiration = 0

Har inte haft inspiration att blogga på några dagar.. vet inte varför. Inte kommit på så mycket att skriva. Det är konstigt hur det kan pendla så. Ibland skulle jag kunna skriva en hel novell, och ibland står det bara still.

Har börjat läsa fanfic. Jäklar vad skoj det är. VM fanfic, alternativa historier. Blev helt fast i en, 4 avsnitt av säsong 4, men sedan verkar författaren lagt av att posta på forumet. :( Känns trist. Det bästa med fanfics, om de är bra och trogna de riktiga karaktärerna, är att det känns som om man ser det. Man läser, men i huvudet så ser man ett helt avsnitt spelas upp. Underbart!! Längtar nu ännu mer till comicsen kommer. För jag vet att jag kommer att se Kristen Bell & Jason Dohring och alla andra underbara skådisar i rollerna när jag läser dem.

Jag funderar ibland över vad det är som gör att jag fastnat så för Veronica Mars som tv-serie och så mycket för LoVe, Logan & Veronica, som par. Jag blir som förtrollad. Kan sitta i timmar på youtube och se klipp och filmer som folk har gjort och njuta.

Nästa vecka har jag semester igen. Eller ska ta mammaledig en vecka tänkte jag. Har många dagar kvar, och mina semesterdagar är lite för få, så det känns som en bra lösning. Även om det kändes trist att bara ha 2 veckor i början av sommaren, känns det desto bättre nu att ha en vecka till. Och att veta att när jag kommer tillbaka så är det bara en månad, och sen är det en vecka i Grekland. :)

Har gjort om designen lite på min blogg. Känns lite trist att bara ha en stilmall. Det var inte helt lätt att hitta en bild som passade bra längst upp, men jag är nöjd med min VM bild. :) Den får duga tills jag själv har gjort en rad med bilder som jag tänkt.. Måste bara lära mig lite mer i photoshop innan jag kan få till någon som är tillräckligt bra.

Har suttit och lekt lite i Windows moviemaker några kvällar. URKUL! Gjort en film till Maja och en till A. Men bara med stillbilder är så länge, och bra musik till.

Beverly Hills 90210 är verkligen bra. Håller ju på med säsong 2 och det är verkligen många riktigt bra avsnitt. Och tro det eller ej, det var ett avsnitt som jag inte minns att jag någonsin sett. Jag kan ju ha sett det då, nångång -92 när det sändes, men det är iallafall inget som jag sett flera ggr, som de flesta andra.

Dags att jobba och surfa lite till....

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0