hur meningslöst får det bli?!

*lång gäspning* Har absolut ingenting att göra på jobbet. Sjukt tråkigt.

Måste berätta om maten jag lagade igår, jäklar vad gott det var. steka kycklingfileer med färsk basilika och färsk timjan, bulgur, tsatsiki och halumi. MUMS! Var så gott att jag åt alldeles för mycket, men jag kunde inte låta bli. :) Familjen tyckte om det också även om A tittade lite skepiskt på mig när han frågade vad bulgur vad för något, och om jag försökte lura i honom NYTTIG mat. För er som inte känner honom så är han en stor fan av McDonalds, pizza och läsk. Han verkar tro att allt som är nyttigt också är äckligt och kanske lite farligt. *blink*

Jag och A började titta på Buffy igår. Jag har fått höra av så himla många VM fans att de är lika på många sätt så nu ska jag ge det en chans. Jag som varit en stor Buffy hatare och undrat hur den har kunnat bli en succé. men vem vet?! De 2 första avsnitten som vi såg igår var helt okej, och jag blev sugen på mer. Ska se några avsnitt till idag så får vi se sen. Den ska ju bara bli bättre också så det verkar ju lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0