Date - Henrik= :(

Igår fick jag veta något fruktansvärt... nä nu ljuger jag, men något trist och tråkigt och allmänt deppande. Henrik ska sluta i Date. (Tack för infon Stina, utan dig hade jag levt i blindo. ^^ Och tack för den härliga pratstunden igår, mer sådant!!) Det är sorgligt för efter Henrik slutar så kommer jag inte att se Date igen. Det blir faktiskt till att ge upp. Jan är underbar, och "Jake" och John är fina killar. Men förutom att jag älskar deras musik, så är mycket av grejen att man känner killarna, och jag har aldrig lärt känna "Jake" och John... och Jan är den av orginal date'arna som jag alltid haft minst kontakt med. Henrik har liksom varit den som hållit oss kvar... och nu slutar han med. :( Men vi får väl se. Tänker se dem så mycket jag bara kan i sommar. Jag och J ska ha ett 4 dagars race som ska bli riktigt skoj. Vi hade inte tänkt vara så galna, hade fått räcka med 2, men nu när vi vet att varje sekund är dyrbar, då ska vi utnyttja tiden till max. :D Och vem vet, vi kanske ser dem så mycket att vi lär känna även John & "Jake" och aldrig vill släppa Date, trots Henriks avhopp...
image140
Det var längesen nu, men en fin bild. Jag och Henrik en sen sommarkväll, typ... 97 kanske.

image142
En rätt dålig bild, men där är hela gamla gänget. :) Johan, Henrik, jag, Jan, Anders och J, början av 98 kanske?! Är inte så bra på att minnas sånt där längre. Förr hade man stenkoll på ställe och datum och nästan klockslag. ^^

image143
Kunde inte låta bli när jag lägger in bilder att lägga in en på min första Date favvo grabb, tycker bilden är så fin. Jag och Anders i Bollnäs (eller vart var vi Karin?! Underbar kväll iallafall gumman ;) )

J - vi får göra vad vi kan i sommar. :) Och vi kommer alltid minnas alla underbar kvällar med "våra" grabbar.
Och må inte dåligt över missad kommentar, det är bara att hoppa in och kommentera när du vill. :D



Kommentarer
Postat av: Karin

Det var på Högs loge i Hudiksvall, gumman. ;-) I Bollnäs var vi tidigare under den dagen - du fick i alla fall se litegrann av Hälsingland då du var hit. *ler* Måste bara säga att den där bilden på dig och Henrik är jättemysig. Just love it! *Puss*

2007-07-04 @ 10:18:50
URL: http://www.dansflikkan.webblogg.se
Postat av: Maria

Mmm d e trist.
Ryckterna som gick var att det var jake som skulle sluta så jag försökte få fram information o fick då veta att det var Henrik som skulle sluta. Sedan förde jag det vidare så att folk som gick runt o undra skulle få veta. Bland annat till Stina. sedan hjälptes vi typ åt att berätta för folk för det står inget på dates sida än.
Det är tråkigt att Henrik ska sluta. Kommer sakna han

2007-07-04 @ 13:40:21
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: Maria

Glömde säga att jag gillar dina bilder

2007-07-04 @ 13:40:49
URL: http://mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0