Då var allt som vanligt igen...

... efter 2 veckors underbar semester. Tack alla trogna bloggläsare som flitigt tittat in här trots att jag inte skrivit ett dyft på dryga två veckor. Det har helt enkelt inte funnits varken tid eller energi att sätta sig vid datorn, men nu så :) Nu är jag tillbaka på jobbet och där kan man alltid hitta några extra minuter för att skriva lite grann.

En liten snabb resumé av semestern. Några få dagar strandliv i underbara Onsala, ett mycket trevlig besök på Universeum som den lilla ÄLSKADE, några dagar uppe i Karlstad för att träffa underbara K & A, några WoW polare och A's morbror, en sagolik midsommarfest med alla jag älskar mest (oh där rimmade jag lite t.o.m. ^^) och lite annat smått och gott. Det har över lag varit en härlig, dock lite för kort, semester. Det känns skönt att jag och Maja ska vara lediga v.30 och antaligen hälsa på M & J i Sthlm plus den underbara Greklandsresan v.36.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0