Bilder, bilder, bilder

Insåg just att jag hade ett grymt bra program för överföring av bilderna från kameran, utan att veta om det. Har använt det som kom med kameran, men just för bara själva överföringen gillar jag nog det här mer. Är ett hp program tror jag. Det bästa är att när man fått över bilderna till datorn så frågar den om man vill beställa riktiga kort av dem via valfri (nåja, fanns 2 att välja mellan, men ändå) firma. Grymt bra för mig som är för lat för att framkalla mina digitalkamera kort annars. :D

Så, som jag lovade, lite bilder på mig i kort hår:
   

Tror nog att det kan bli så att jag klipper mig kortare än jag tänkte från början... Hmm... Får se vad frisören säger också. ;)

Annars då lite bilder som nyss kom in i datorn från kameran kanske?!

 Hela gänget (A, M&P & M&A) i full gång med Pictionary

 Jag & M i full dans på A's födelsedagsfest. Älskar den bilden. Full av liv. :)

image163
Kära Maja äter middag i solen på morfars altan vid sitt eget (& Melvins såklart) bord

Hade massa bilder på Maja, men hon var naken på de flesta och jag vill inte lägga ut sådana bilder på henne på nätet. Hemskt, men sant. Egentligen vill jag trotsa sådan skit, men samtidigt så vill jag ju inte att de ska hamna i händerna på fel person.
Hade massa fler bilder från både pictonary kvällen och A's fest, men nåja. ni får nöja er med det här lilla smakprovet.


Kommentarer
Postat av: Maria

förstår dig. finns ju störda människor där ute som skulle gilla sånna bilder

2007-07-18 @ 23:02:39
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: kola

Jättefina bilder du har med, och Maja var stor hon har blivit. C U 2morrow ;o)

2007-07-18 @ 23:07:35
URL: http://kola.webblogg.se
Postat av: Karin

Väntar med spänning på bilder av dig i din nya frilla. *nyfiken* Du passar jättefin i både långt och kort hår. Puss!

2007-07-19 @ 10:43:29
URL: http://www.dansflikkan.webblogg.se
Postat av: Kerstin

Åååh, vad mycket rolig läsning - du är grym på att blogga stumpan! Jätteskoj med mkt bilder! ( Undrar hur berusade vi var på en skala på den där bilden...host ) :-D Själv har jag tappat inspiration, har inget roligt att skriva och är mest trött. Jobbade i natt och skall arbeta igen den här natten, så jag borde INTE sitta vaken nu. Usch.
Vi vill gärna komma förbi K-backa, oiii! Vad SKOJ! På ditvägen kan det dock bli svårt; tror vi åker direkt när jag kommit hem från jobbet vid sju..kommer vara rätt död, och följdaktligen inte så kul att umgus med. He he. Men vi kanske kan ta en tripp under veckan, eller på hemvägen? Vad roligt! Hoppas allt är bra, här är det faktiskt soligt idag. Hur blev frisyren??? Kramar från en trött

2007-07-19 @ 13:44:50
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0