spa

snart får man äntligen gå hem. Idag har det inte hänt mycket här på jobbet måste jag säga. Men det var ju det där med berg&dal bana. Måste ta tag i att skaffa mitt egna företag snart. Inte för att jag kommer kunna försörja mig på det, men det vore så skoj att kunna börja sälja lite iallafall. Smycken alltså för den som inte vet. Det är nämligen min hobby, att göra egna smycken av gladpärlor och liknande. Har mest arbetat med wire av olika slag, men även en del med kedjor & berlocker. En dag ska jag ha ett företag och sälja dem via nätet. Hmm får länka upp lite bilder här tror jag. När jag kommer hem då, har ju inga bilder här på jobbet.

Till helgen ska jag & M på spaweekend i varberg. Hur fantastiskt skönt det ska bli kan jag inte beskriva. Asia spa på varbergs stadshotell är målet för vår resa och där ska vi skämmas bort i ett dygn. HAHA. Vi skulle varit ett helt tjejgäng var min & M's plan när vi en kväll i början av mars satt och planerade lite lagom vinpåverkade. Men det var visst ingen av de andra tjejerna som kunde följa med. Som tur är kommer vi ha det grymt skoj vi 2. det är inte ofta vi är bara vi nuförtiden. Dessutom ska detta bli en årlig tradition, så tjejerna har ju ett helt år på sig att planera för nästa tripp. Så man har pengar och inte måste jobba, och ja... frisk kanske man inte kan se till att vara när man än får veta det förstås...

Nä 4 min kvar av arbetsdagen. Dags att jobba effektivt i 4 minuter och sedan gå ut i solskenet för att åka hem till världens bästa lilla familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0