Lite info lånat av min gamla hemsida, fast uppdaterat

Jag vill ha 3 barn som ska heta Maja (det har jag ju redan :) ), Stella & Hector kanske.
Jag vill ha ett långt och lyckligt liv för mig & min familj
Jag jobbar med logistik och administration på ett företag i Mölndal
På fritiden brukar jag  umgås med min familj & mina vänner, lyssna på, spela och gå på musik, spenderar även en del tid vid datorn & tv'n med spel & filmer & annat skoj, gör även egna smycken men skulle även vilja spela musik mer på allvar, och skapa ett företag för mina smycken.
Om fem år tror jag att jag bor i en villa i Onsala tillsammans med A & M & ytterligare någon bebis kanske efter att ha bott utomlands i något år. Förhoppninsvis arbetar jag med något jag trivs med & är lycklig.
Om jag vann fem miljoner skulle jag resa & bosätta mig (med A & M såklart) i Japan eller Californien för ett tag, unna mig lite lyx, ge till min familj och skänka till cancerfonden.
Jag blir glad av sommar, kärlek, resor, min familj, mina vänner, musik och god mat. Jag blir förbannad på nonchalans, våld, egoism. Jag samlar på barbies, beverly hills 90210 & Friends avsnitt, trevliga minnen.
Saker jag är stolt över mig själv och min familj. Min fantastiska mamma. Yrken jag kan tänka mig innebär mycket planerande och kontakt med människor. Personer jag inte klarar av är snåla, nonchalanta och egoistiska.

Favorit
maträtt
all pappas mat. grogg cosmopolitan glass himmelsk röra bil Audi TT, silvergrå. land Japan  lag GAIS  tv-serie Veronica Mars, Beverly hills 90210, Friends  film Sagan om ringen triologin, Sex lektioner i kärlek musik rock och singer/songwriter  tidning Sonic   plagg mina cheap monday jeans och ett långt linne  affär urban outfitters. barnprogram ALLT av Astrid Lindgren, men favoriten är nog nu som vuxen, Bröderna Lejonhjärta.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kikar in.....stor kram stumpan! Oiii, nice blogg!!!

2007-04-25 @ 16:10:53
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Pyggme

Här kommer en kommentar på ett gammalt inlägg, men oj så glad och förvånad jag blev - Sex lektioner i kärlek är en av mina favoritfilmer också! Brukar vara så få som känner till den, och jag skyller mycket på den fjantiga svenska titeln. Har sjukt nog 3 ex av filmen - 2 VHS och 1 DVD - för att kunna låna ut den till folk samtidigt som jag ändå alltid har ett exemplar hemma som jag kan se när jag vil.. Har tvingat familj, kollegor och vänner att se den, och alla älskar den, t o m min bror, som annars föredrar Monty Python och kriminalare...
Lätt topp-3 på min lista!

2008-01-30 @ 22:51:20
Postat av: Pyggme

"...som jag kan se när jag vill" ska det stå och inget annat!;-)

2008-01-30 @ 22:52:44
Postat av: Magdalena

Ja den är UNDERBAR! Förstår inte att inte fler älskar den. Och Playing by heart är ju en så fantastiskt mycket bättre titel. Vad kul att hitta någon mer som gillar den. :D

2008-01-31 @ 10:58:48
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0