längtar till japan igen

 image23
Ginkakuji, Kyoto, en helt fantastisk plats. Kyoto var en sådan stad som både jag & A blev helt galna i. Man bara trvivdes där direkt. Just detta lilla tempel som även kallas, the silver pavilion var en sån där plats där man bara står & gapar över hur vackert det är. Det vit-gråa man ser på bilden är sand som de har format. Och runt allt detta går det en stig på bergssluttningen ibland fantastisk natur.

oooh vad jag längtar tillbaka. Har aldrig blivit så kär i ett land tidigare. Har bara längtat efter att resa till ett ställe på liknande sätt tidigare och det är Californien. Nästa gång måste vi bara se till att komma ner till Okinawa...
image24
Vem blir inte sugen på att bada där?? :)

Pictures borrowed from japan-guide.com. Amazing site!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Visst är listor kuligt?? :-) Åååh vilka fina bilder, stumpan - förstår att du vill tillbaka!! Skall svara på ditt mail så fort jag hinner, nu måste ag gå och lägga mig - A sover och jag är seg och varm. Det är kanonväder ute. Är det denna helgen du och M skall till SPA?? Isåfall: NJUT!!! Stor kram, hörs snart!!!

2007-04-27 @ 21:32:44
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0