festival

Både jag & M blev sugna på att åka på musikfestival i år. Jag själv har bara varit på Hultsfred ett år, och M har aldrig varit på det. Så vi kände att det var dags innan man blir för gammal. ^^ Fråga är bara vart vi ska. Jag är ju lite sugen på Hultsfred eftersom jag varit där och känner då att man har LITE koll iallafall, även om det var några år sedan. Men det kanske är kul att prova något annat, typ Arvika kanske?!

Fy vad jag börjar bli hungrig nu... Undrar varför, brukar ju inte äta förrän vid ett.

Ikväll blir det grillning hos en kompis pojkvän. Ska bli trevligt. Undrar om man ska ta med den lilla eller se om någon kan passa henne. Jag undrar om hon skulle tycka att det var roligt att vara bland allt drickande, som jag kan tänka mig att det blir, det är ju ändå valborg. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0