aj

Börjar få oroväckande ont i halsen. Kände lite redan i morse, men det blir bara värre och värre. Plus att det känns väldigt kallt här, och det är precis motsatsen till vad det brukar vara. Vill & KAN INTE bli sjuk IGEN! Jag måste nog börja äta lite vitaminer eller mirakelpiller för att det här funkar liksom inte. Blir ju sjuk hela tiden. otroligt irriterande. Speciellt när man har ett nytt jobb. Var ju bara en dryg vecka sedan jag var hemma. Visseligen för VAB, men jag var ju dålig själv också. *suck*

Är extremt sugen på att börja plugga. Också rätt irriterande för det blir nog så att A börjar plugga i höst, och då får jag väl snällt vänta tills han har pluggat klart. Blir nog väl knapert om vi pluggar bägge 2 samtidigt.. Jag har ju dessutom fått detta nya jobbet, som är jättekul. Men det är ju bara ett vikariat. Och jag kan inte se mig själv gå tillbaka som brevbärare igen. Vi får väl sätta upp ett tält på pappas tomt eller något och bo där. Och sälja v70'n och köpa cyklar. Så ska vi nog kunna finansiera studier för hela familjen, med hjälp av lite lån då förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0